Profesori
Invatati o noua abordare didactica, cu ajutorul proiectului JOBS
Ca profesor, va veti simti curand confortabil sa predati JOBS si sa lucraţi cu Caietul JOBS pentru elevi. Totusi, sa predati JOBS va fi diferit de modul dumneavoastra obisnuit de predare, datorita noii perspective didactice, in care rolul central ii revine elevului. Informatii detaliate despre metodele de predare JOBS gasiti in brosura pentru profesori „Cum sprijinim invatarea activa”.
Descarca aici Brosura pentru profesori
DownloadPlatforma de e-learning
JOBS ofera profesorilor suportul corespunzator pentru instruire, indrumare si informare constanta prin intermediul unei platforme de invatare la distanta.
Galerie
Tutoriale video
In proiectul JOBS, elevii invata prin intermediul “invatarii bazate pe sarcina”. Materialele de predare JOBS sunt astfel concepute incat sa-i determine pe elevi sa rezolve probleme care conduc catre ceva semnificativ si folositor. Invatarea bazata pe sarcina pregateste elevii pentru viata, creand in procesul de invatare situaţii din viata reala.
Tutorialele video va arata cum sa creati in clasa o atmosfera potrivita pentru invatarea bazata pe sarcina si va invata sa-i ghidati pe elevi cum sa realizeze interviurile, cum sa se prezinte, cum sa ofere un feedback constructiv si multe altele.
Nr. 1 Schimbarea aranjamentului bancilor din randuri in cerc
Nr. 2 Schimbarea aranjamentului bancilor din cerc în lucrul pe perechi
Nr. 2a Schimbarea aranjamentului bancilor din cerc în aranjament pentru lucrul în grupuri de patru
Nr. 3 Schimbarea aranjamentului bancilor din randuri, in aranjament pentru lucrul in perechi folosind 2 banci
Nr. 3a Schimbarea aranjamentului bancilor din randuri in aranjament pentru lucrul în perechi, folosind 1 banca
Nr. 4 Schimbarea aranjamentului scaunelor din randuri in aranjament pentru lucrul in grupuri de patru
Nr. 5 Deschiderea lectiei cu o scurta explicare a sarcinii de lucru
Nr. 6 Deschiderea lectiei fara explicarea sarcinii de lucru
Nr. 7 Instructiunile profesorului pentru desenarea diagramei cu profilul competentelor
Nr. 8 Desenarea unei harţi mentale (despre competentele personale)
Nr. 9 Moderarea de catre profesor, a unei discutii in plen (despre domeniile de interes)
Nr. 10 Feedback oral din partea profesorului, intr-o sesiune plenara, referitor la evaluarea finala a modulului
Nr. 11 Discutia elevilor in grupuri de patru
12. Interviu de proba cu doi elevi
Nr. 13 Profesorul acorda elevilor timp de gandire atunci cand le adreseaza o întrebare
Nr. 14 Elevii prezinta un poster – profesorul ofera feedback
Nr. 14a Elevii prezinta un poster - clasa le ofera feedback
Nr. 15 Declaratiile directorului si ale profesorilor de la Colegiul Tehnic Transilvania Brasov, despre experienta lor in cadrul proiectului JOBS
Directorul si doi profesori (de la clasa a X-a) vorbesc despre experientele personale atunci cand au predat JOBS si despre perceptia personala privind realizarile elevilor. Ofera si feedback asupra unor aspecte din cadrul programului
- Daniela Felegean (director)
- Anca Urduzan (profesor)
- Mihaela Chereches (profesor)
Nr. 16 Declaratiile directorului si ale profesorilor de la Scoala nr. 25 despre experientele lor in cadrul proiectului JOBS
Directorul si 3 profesori (de la clasa a VIII-a) vorbesc despre experientele personale atunci cand au predat JOBS si despre perceptia personala privind realizarile elevilor. Ofera si feedback asupra unor aspecte din cadrul programului.
- Rodica Gheorghisor (director)
- Mara Trofin (profesor)
- Roxana Ionita (profesor)
- Luminita Constantinescu (profesor)